NZ received bomb blast threat in England

نیوزیلینڈ نے پاکستان کے ساتھ میچ کینسل کر دیا۔ صرف اور صرف سکیوریٹی ریزن کی وجہ سے۔ لیکن قدرت کا کرنہ ایسا ہوا۔ کہ نیوزیلینڈ کی ٹیم جس طیارے ما جا رہی تھی وہ تباؤبرباد ہو گئی۔

نیوزیلینڈ کی ٹیم کو اینگلینڈ میں بم سے اڑانے کی دھمکیاں دی گئیں

انگلینڈ کا دورہ پاکستان – ای سی بی کا دورہ منسوخ ہونے کا امکان: دورہ نیوزی لینڈ کی غیر متوقع منسوخی کے بعد اب انگلینڈ کا دورہ پاکستان بھی بہت مشکوک ہے۔ انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کے ذرائع سے آنے والی معلومات کے مطابق ، انگلش بورڈ کے دورے کو منسوخ کرنے کا امکان ہے اور اس کا اعلان ہفتہ کو جلد کیا جا سکتا ہے۔

ذرائع نے انکشاف کیا کہ نیوزی لینڈ کی ٹیم نے دورہ منسوخ کر دیا ، ‘یہ ناقابل فہم ہے کہ ای سی بی بورڈ ، جو ہفتہ کو ملتا ہے ، اپنے مردوں اور خواتین کی ٹیموں کو اگلے ماہ راولپنڈی جانے کی اجازت دے گا’۔

بذریعہ آپ کو پسند آسکتا ہے۔
انڈ بمقابلہ اوس پہلا ٹی 20: ایرون فنچ کا آسٹریلیا اپنی منفرد جرسی پہننے کے لیے۔ اس کو دیکھو
پی ایس ایل 2021: پاکستان سپر لیگ کے ٹکٹ آن لائن کیسے خریدیں ، تفصیلات یہاں چیک کریں۔
گیرینا فری فائر 4 ویں سالگرہ اپ ڈیٹ: ہندوستان میں تاریخ ، ایونٹ کی تفصیلات ، انعامات ، پچھلی سالگرہ ہر وہ چیز جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے چیک کریں۔
ایون مورگن اور ہیدر نائٹ کی ٹیمیں 13 اور 14 اکتوبر کو ڈبل ہیڈر کی ایک جوڑی کھیلنے والی تھیں ، خواتین تین ون ڈے میچوں میں رہیں گی۔ انگلینڈ کے مردوں نے 2005 کے بعد سے پاکستان کا دورہ نہیں کیا – یہ بھی منسوخ ہونے کا امکان ہے

پاکستان بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ: انگلینڈ کا دورہ پاکستان ’اب بہت مشکوک‘ ہے ، منسوخی کا اعلان آج کیا جا سکتا ہے۔

18 طویل عرصے کے بعد ، پاکستان نیوزی لینڈ کو گھر میں میزبانی کا بے تابی سے انتظار کر رہا تھا لیکن پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) اور ملک کو ایک بڑا دھچکا لگا جب نیوزی لینڈ نے راولپنڈی میں پہلے ون ڈے سے چند منٹ قبل سیکورٹی خطرے کا حوالہ دیتے ہوئے سیریز سے دستبرداری اختیار کر لی۔

ای سی بی نے جمعہ کو انساڈ اسپورٹ کو اپنے سرکاری بیان میں اعلان کیا کہ حتمی فیصلہ اگلے 24 گھنٹوں میں کیا جائے گا۔

ہم اپنی سیکورٹی ٹیم کے ساتھ رابطہ کر رہے ہیں جو صورتحال کو مکمل طور پر سمجھنے کے لیے پاکستان میں موجود ہیں۔ ای سی بی بورڈ اگلے 24-48 گھنٹوں میں فیصلہ کرے گا کہ آیا ہمارا منصوبہ بند دورہ آگے بڑھنا چاہیے یا نہیں۔

PAK بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ: انگلینڈ کے مردوں کی دوسری ٹیم کو ٹی 20 ورلڈ کپ کی تیاری کے لیے 13 اور 14 اکتوبر کو دو ٹی 20 میچ کھیلنے تھے۔ خواتین کی ٹیم 13 اکتوبر اور 21 اکتوبر کے درمیان دو ٹی 20 اور تین ون ڈے کھیلے گی۔

یہ بھی پڑھیں: پاکستان بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ: سیکیورٹی خدشات کے باعث نیوزی لینڈ کا دورہ پاکستان منسوخ

PAK بمقابلہ NZ منسوخ: انگلینڈ پاکستان کے دورے پر 48 گھنٹوں میں کال کرے گا جب نیوزی لینڈ نے آخری لمحات میں طویل انتظار کی سیریز کا پلگ کھینچ لیا

تاہم ، نیوزی لینڈ کے آخری لمحات کے انخلا نے پاکستان میں مستقبل کی سیریز پر ایک بڑا سوالیہ نشان لگا دیا ہے ، خاص طور پر این زیڈ سی کے ایک بیان کے ساتھ جو سیکورٹی کے خطرے کی نشاندہی کرتا ہے۔ پاکستانی میڈیا میں یہ خبر آئی ہے کہ وزیر اعظم عمران خان نے نیوزی لینڈ کی وزیر اعظم جیسنڈا آرڈرن سے بات کی اور ان پر زور دیا کہ وہ اس دورے کو جاری رکھیں لیکن انہوں نے ہچکچاہٹ نہیں کی۔

جب میں نے پاکستان کے وزیر اعظم سے بات کی تو میں نے نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم کی دیکھ بھال کے لیے شکریہ ادا کیا۔ میں جانتا ہوں کہ یہ سب کے لیے کتنا مایوس کن ہوگا کہ کھیل آگے نہیں بڑھا ، لیکن ہم جو فیصلے کیے گئے ہیں اس کی مکمل حمایت کرتے ہیں۔ کھلاڑیوں کی حفاظت سب سے اہم ہونی چاہیے ، “آرڈرن نے روئٹرز کو بھیجے گئے ایک بیان میں کہا۔

یہ بھی پڑھیں: پاکستان بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ رد عمل چیک کریں

پاک بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ: سیریز جو اب خطرے میں ہیں۔

ویسٹ انڈیز کا دورہ پاکستان (دسمبر تا جنوری 2021)
ایشیا کپ 2022
آسٹریلیا کا دورہ پاکستان (2022)
انگلینڈ کا دورہ پاکستان (2022)


PAK بمقابلہ NZ منسوخ: NZC بیان:

فریق کو آج شام راولپنڈی میں تین ون ڈے میچوں میں سے پہلے میں پاکستان سے کھیلنا تھا ، اس سے پہلے کہ وہ پانچ میچوں کی ٹی 20 سیریز کے لیے لاہور جائے۔ تاہم ، پاکستان کے لیے نیوزی لینڈ کی حکومت کے خطرے کی سطح میں اضافے اور NZC کے سیکورٹی ایڈوائزرز کے مشورے کے بعد ، یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ BLACKCAPS دورے کو جاری نہیں رکھے گا۔ اب ٹیم کی روانگی کے انتظامات کیے جا رہے ہیں۔

PAK بمقابلہ NZ منسوخ: NZC کے چیف ایگزیکٹو ڈیوڈ وائٹ نے کہا کہ اس مشورے کو دیکھتے ہوئے اس دورے کو جاری رکھنا ممکن نہیں تھا۔ “میں سمجھتا ہوں کہ یہ پی سی بی کے لیے ایک دھچکا ہوگا ، جو شاندار میزبان رہے ہیں ، لیکن کھلاڑیوں کی حفاظت سب سے اہم ہے اور ہمیں یقین ہے کہ یہ واحد ذمہ دار آپشن ہے۔”

PAK بمقابلہ NZ منسوخ: انگلینڈ پاکستان کے دورے پر 48 گھنٹوں میں کال کرے گا جب نیوزی لینڈ نے آخری لمحات میں طویل انتظار کی سیریز کا پلگ کھینچ لیا

پاکستان بمقابلہ نیوزی لینڈ منسوخ: پی سی بی کا بیان:

“پاکستان کرکٹ بورڈ اور حکومت پاکستان نے تمام آنے والی ٹیموں کے لیے سکیورٹی کے فول پروف انتظامات کیے ہیں۔ ہم نے نیوزی لینڈ کرکٹ کو بھی یقین دلایا ہے۔ پی سی بی نے ایک بیان میں کہا کہ پاکستانی وزیر اعظم نے نیوزی لینڈ کے وزیر اعظم سے ذاتی طور پر بات کی اور انہیں بتایا کہ ہمارے پاس دنیا کا بہترین انٹیلی جنس سسٹم ہے اور آنے والی ٹیم کے لیے کسی قسم کا کوئی سیکورٹی خطرہ موجود نہیں ہے۔

پی سی بی شیڈول میچز جاری رکھنے پر راضی ہے۔ تاہم ، پاکستان اور دنیا بھر میں کرکٹ سے محبت کرنے والے اس آخری منٹ کی واپسی سے مایوس ہو جائیں گے۔

Leave a Comment